Pogoji poslovanja

Registracija:

Ob naročilu izdelka v spletni trgovini Banem šport se ni potrebno registrirati. Za uspešen nakup so potrebni naslednji podatki: naslov plačnika oz. naslov za dostavo, mobilna telefonska številka in e-naslov, na katerega kupec prejme potrdilo o nakupu. Z uspešno oddanim naročilom oz. nakupom na spletni strani soglašate z vsemi pogoji poslovanja, ki so navedeni na spletni trgovini Banem šport.

 

Naročanje:

Vsa naročila potekajo preko spletne trgovine http://www.banem.si/trgovina/in so dostopna 24 ur na dan in 7 dni v tednu. Izbirate lahko med vsemi objavljenimi izdelki, če pa želenega artikla ni na zalogi nam pošljite poizvedbo na banemsport@gmail.com in obvestili vas bomo ali je dobava možna. Artikli v spletni trgovini so izdelani iz umetnih in naravnih materialov, razen, če je v opisu izdelka navedeno drugače. Za podrobnejše informacije, glede sestave posameznega artikla, nas kontaktirajte po elektronski pošti. Cene veljajo do trenutka objave novega cenika na spletni strani. Vse cene izdelkov v spletni trgovini Banem šport d.o.o. so v evrih in vsebujejo 22% DDV. Kot kupec lahko izdelke vidite in naročate na spletni strani http://www.banem.si/trgovina/. Ponudba je na voljo samo fizičnim osebam.

S klikom na gumb »Zaključite naročilo« med postopkom naročanja potrjujete, da v celoti razumete pogoje poslovanja in se z njimi strinjate. Po zaključenem naročilu na spletni strani boste prejeli elektronsko sporočilo z vsemi podatki o vašem naročilu in dostavi pošiljke.

Vse cene na spletni strani so izražene v evrih (EUR) in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV). Ponudnik lahko spremeni ceno artikla v ponudbi brez predhodnega obvestila. Ponudnik prodaja izdelke odplačno; v primeru, da je izdelek pomotoma naveden kot brezplačen, ponudniku ni potrebno dati tega izdelka uporabniku brezplačno.

Postopek nakupa:

Na spletni strani http://www.banem.si/trgovina/ so prikazani izdelki s cenami, ki vsebujejo DDV. Ob kliku na izdelek, mora kupec izbrati željeno velikost izdelka in klikniti na gumb »V košarico«. V nakupovalni košarici so prikazani izdelki, ki ste jih med iskanjem po spletni trgovini dodali v nakupovalno košarico. Če želite odstraniti določen izdelek iz nakupovalne košarice, kliknite na povezavo “Odstrani”, ki se nahaja ob izdelku. Če želite dodati določen izdelek v košarico, morate klikniti na povezavo “Nadaljujte z nakupovanjem”. S klikom na omenjeno povezavo se vrnete v spletno trgovino.

Svoje naročilo zaključite s klikom na gumb “Na blagajno”.

Plačilo je možno plačilo po povzetju ali osebno na naslovu Jakšičeva 2, 1000 Ljubljana.

Če je bilo naročilo uspešno zaključeno, se vam na spletni strani prikaže tekst “Prejeli smo vaše naročilo.” Poleg tega boste na elektronski naslov, ki ste ga vnesli ob registraciji, prejeli elektronsko sporočilo s podrobnostmi o naročilu.

Potrditev naročila

Po zaključku naročila boste na posredovani elektronski naslov, ki ste ga vnesli ob naročilu, prejeli elektronsko sporočilo s podrobnostmi naročila. V omenjenem elektronskem sporočilu boste tudi seznanjeni, da nam lahko v primeru kakršnihkoli vprašanj pišete na elektronski naslov banemsport@gmail.com.

Pravico do preklica naročila ima kupec vse do 2 ure po oddanem naročilu. Po tem roku preklic naročila ni več možen.

Možnost spremembe naročila

Vse želene spremembe v zvezi z oddanim naročilom lahko sporočite tako, da pošljete odgovor na elektronsko sporočilo “Prejeli smo vaše naročilo”, ki ste ga prejeli ob oddaji naročila, ali pa nas kontaktirate preko elektronske pošte (banemsport@gmail.com).

Pogodba:

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko kupec na spletni strani odda naročilo. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji obvezujoči tako za ponudnika, kot za kupca. Pogodba bo shranjena pri našem podjetju, dostop do nje je možen osebno na naslovu podjetja, po pošti ali po e-pošti. Znižani izdelki so označeni z oznako “ZNIŽANO”.

Oddaja naročila je možna tudi preko telefona. Kupec s klicem na številko za naročanje 01/ 43 66 013 lahko odda naročilo, ki pa ga mora tudi pisno potrditi z jasnimi besedami (npr “potrjujem naročilo”), tako da preko e-pošte odgovori na potrdilo, ki je kupcu posredovano ob oddaji naročila. Pogodba je sklenjena, ko jo kupec pošlje pisno izjavo, da ponudbo sprejema. Kupca za klice na telefonsko številko v skladu z zakonom o varstvu potrošnikov bremeni le osnovna cena telefonskega pogovora, ki jo zaračunava telekomunikacijski operater.

Status naročila:

Status vašega naročila prejmete preko e-pošte. Vsako spremembo vašega naročila dobite na vaš e-naslov katerega ste navedli ob nakupu. Prav tako dobite e-pošto v primeru, če kateri od vaših naročenih artiklov trenutno ni dobavljiv, zato je spremljanje vaše e-pošte pomembno.

Dostavni rok:

Dostavni rok je od 7 do 14 dni. Vsi izdelki, ki jih lahko naročite v spletni trgovini http://www.banem.si/trgovina/ so v večini primerov na zalogi in so zaradi tega zelo hitro odposlani. Če se zgodi, da izdelka ni na zalogi vas bomo o tem obvestili po e-pošti na e-naslov, ki ste ga vpisali ob oddaji naročila. Pri dostavi sodelujemo s pošto Slovenije, ki zagotavlja hitro in zanesljivo dostavo paketov. V večini primerov stranke naročene izdelke prejmejo že naslednji dan.

Načini plačila:

– po predračunu:

Kupec plača naročilo po nakazilu na TRR Banem sport, z referenčno številko naročila.
Podatki za plačilo naročila:

BANEM ŠPORT, proizvodnja športnih oblačil d.o.o.
Podpeč 88,
1352 Preserje
Slovenija

IBAN: SI56 2900 0005 0134 404(UNICREDIT BANKA SLOVENIJA d.d.)
SWIFT: BACXSI22

Račun za plačilo prejmete na naslov, ki ste ga posredovali ob oddaji naročila.

Zamenjava blaga:

Če je kupec naročil izdelek, ki mu kakorkoli ne ustreza (prevelik, premajhen,…) ga lahko pri nas zamenja. O želeni zamenjavi nas mora obvestiti v roku 14 dni na banemsport@gmail.com.

 

Vračilo blaga

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Potrošnik mora blago vrniti v 14 dneh od sporočenega namena o odstopu od pogodbe.

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. O nameravanem vračilu nas pisno obvestite in sicer na kontaktni e-mail banemsport@gmail.com.
Obvestilo o odstopu lahko predložite z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopate od pogodbe. Šteje se, da je potrošnik podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe. Dokazno breme glede uveljavljanja pravice do odstopa nosi potrošnik.

Vsi izdelki kupljeni pri ponudniku www.banem.si  so takšne narave, da jih je moč vrniti po pošti.

Vračilo plačil mora podjetje opraviti nemudoma ali najkasneje v roku 14 dni po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Prodajalec vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačnilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Prejeto blago mora kupec vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.
Za lažje razumevanje pravic o vračilu izdelkov, navajamo pojasnilo tržnega inšpektorata (vir: Informacije – Glasilo Trgovinske zbornice Slovenije, 20. januar 2012, številka 3):
Pri pravici do odstopa od pogodbe, sklenjene na daljavo, je treba vedeti, da gre za odstop od pogodbe, ne da bi bilo s stvarjo samo karkoli narobe, pač pa gre ta pravica potrošniku že zaradi same narave pogodbe – sklenitev pogodbe na daljavo. Pri pravici do odstopa od pogodbe namreč ne gre za to, da potrošnik ne bi vedel, kaj kupuje (načeloma potrošnik tudi pri ostalih stvareh ve, kaj naroča), temveč zgolj za to, da o svoji odločitvi v zakonsko predvidenem roku premisli in v primeru, da je bila ta odločitev prenagljena, spremeni svojo odločitev in odstopi od pogodbe. 
 
Prav tako je treba vedeti, da sklenitev pogodbe na daljavo potrošniku ne daje več pravic, kot sicer sklenitev pogodbe na klasičen način (to je z obiskom v prodajalni). Tako potrošnik ne more in ne sme prejetega blaga neovirano uporabljati ves čas do odstopa od pogodbe, saj tukaj ne gre za nakup na preizkušnjo, kjer bi bil preizkus blaga pogoj za ohranitev pogodbe v veljavi. Potrošnik tako sme opraviti ogled in preizkus prejetega blaga zgolj v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja in kot je to običajno v prodajalnah. Vsakršno »preizkušanje«, ki odstopa od navedenega, je mogoče šteti za uporabo blaga, kar pomeni, da potrošnik s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe. 
 
Pravica do odstopa od pogodbe ne daje potrošniku nobene pravice več, pač pa samo možnost, da tudi po tem, ko že prejme blago, ponovno premisli svojo odločitev o nakupu in v primeru, da je bila ta odločitev prenagljena, spremeni svojo odločitev in odstopi od pogodbe, ne daje pa mu pravice uporabe blaga.

Preklic naročila:

Kupec lahko svoje naročilo prekliče v roku dveh ur po oddaji naročila. V primeru pravočasnega preklica naročila, kupcu v zvezi s tem ne nastanejo nobeni stroški. Naročilo prekličete po e-pošti na banemsport@gmail.com. Kupec lahko svoje naročilo prekliče tudi kasneje vendar samo v primeru, da mu preko e-pošte sporočimo, da artikel katerega je naročil začasno ni na zalogi.

Seznanitev z odgovornostjo za stvarne napake:

Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.

Odstop od pogodbe:

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je potrošnik podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe (2.odstavek b43.d člena ZVPot).  Celotne stroške pošiljanja in/ali vračila blaga v primeru vračila krije kupec, v primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila.

Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.

Reševanje sporov

– Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov.
–  V primeru pritožb, sporov, težav, se kupec na ponudnika lahko obrne na telefonsko številko 01 43 66 013, ali po elektronski pošti na banemsport@gmail.com. Pritožba se odda preko e-poštnega naslova banemsport@gmail.com. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
– Na vse pritožbe se ponudnik odzove po elektronski pošti ali telefonsko v najkrajšem možnem času in v okviru zakonskih obvez glede na vrsto pritožbe.
– Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
– V kolikor spora ni mogoče rešiti, je za reševanje spora pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika.
– Dne 14. 11. 2015 je pričel veljati Zakon o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/2015; v nadaljevanju ZIsRPS). ZIsRPS ureja izvensodno reševanje domačih in čezmejnih sporov med podjetji in potrošniki s posredovanjem izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov (v nadaljevanju: izvajalec IRPS).

Skladno z zakonskimi normativi ponudnik ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Izjava o varovanju osebnih podatkov

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila, pošiljanje reklamnega in informativnega gradiva, ponudb, računov in ostalo potrebno komunikacijo. Uporabnikovi podatki v nobanem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Spletne strani imajo nameščen certifikat z najvišjo stopnjo zaščite, ki med pošiljanjem podatkov varuje osebne podatke pred zunanjimi vdori.

Podjetje:

Podjetje Banem šport d.o.o. je vpisano v poslovni register Slovenije AJPES, izpostava Ljubljana z dnem 14.01.2011 z matično številko 3888835000. ID za DDV je SI77882091, podjetje je zavezano za DDV.  Podjetje je vpisano v sodni register pod številko SRG 2010/47651 pri Okrožnem sodišču v Ljubljani.

 

Pritožbe, reklamacije in informacije:

V primeru pritožb, reklamacij in informacij povezanih z našimi storitvami nas lahko kontaktirate preko elektronske pošte na naslov banemsport@gmail.com.

 

Vso slikovno gradivo je last podjetja Banem šport d.o.o.